theresejjohansson

TISDAG 11 JUNI

Publicerad 2013-06-11 09:56:59 i Allmänt,

God morgon :)
Vaknade till att solen lyste in genom fönstret - älskar sommaren!
Slutade skolan i fredags så nu har jag sommarlov och är ledig fram
tills midsommarafton sen så drar jobbet igång - hela sommaren!
Har inga speciella planer för sommaren mer än att jobba och umgås
med
mina härliga vänner :) dock åker en av dem ner till Skåne för att jobba där!
Kommer jobba fram tills vecka 33 sen är jag ledig 3 veckor innan skolan
börjar och då har jag planer att åka till Liseberg och så kommer härliga
Malin upp till Varberg igen så då blir det att hitta på saker och i höst åker
Jag, Malin, Sandra och Hanna till London :)

Just nu för tillfället sitter jag hemma hos mamma och ska rensa mitt
rum för att sedan åka hem till min pappa och vara där i några dagar!(:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela