theresejjohansson

I Need something to believe in

Publicerad 2013-06-13 21:02:52 i Allmänt,


Hello(:
Dagen idag har sprungit iväg, skulle upp vid 6 för att åka och kolla
på min lillasysters första skolavslutning men som vanligt så försov jag mig
så missade den, åkte istället hem till mamma där hon bjöd på jordgubbstårta
för att min syster har sommarlov och även för att min lillebror slutade 9:an (:
Har passat på att rensa mitt rum hemma hos mamma så bilder kommer
senare på hur det såg ut före och hur det ser ut nu efter :)
Kvällen kommer spenderas hemma och bara ta det lugnt och mysa med
syskonen eftersom att jag inte kommer hinna göra det så mycket i sommar
för ska jobba hela sommaren och sen får jag ju passa på medan jag bor hemma(:
(Min söta lillasyster på bilden som hade sin första skolavslutning idag)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela