theresejjohansson

det kommer aldrig va över för mig

Publicerad 2013-06-08 23:39:15 i Allmänt,


Hejsan svejsan!
Ville bara berätta att jag lever, bloggen har inte uppdaterats på länge
då jag har haft jätte mycket att göra. Hade först praktik i över en månad och
har haft jätte mycket i skolan och förra helgen stack jag till Kristianstad i Skåne
kan rekommendera er att åka dit, många uteställen och snygga killar :D

men nu har jag sommarlov - bloggen kommer nu uppdateras mycket mera :)

Har jobbat hela dagen på Gekås från 8 till 17 sen blev det direkt hem för att
äta middag med familjen eftersom att vi har haft lite gäster och nu ska jag
snart sova igen för imorgon är det jobb 8 till 17, lite segt men blir goa pengar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela