theresejjohansson

PRESENTATION

Publicerad 2013-02-06 23:24:00 i Allmänt,


Välkommen till min nya blogg som framförallt kómmer handla om min vardag
men även om andra saker så som, resor, träning, inspiration, helt enkelt
en blogg om lite allt möjligt smått och gott :)


Jag heter Therese och blir 20 år i september. Pluggar min andra termin till förskollärare
på Campus i Varberg. Bor på landet en bit utanför sommarstaden Varberg, ibland
hos min pappa och ibland hos min mamma - har skilda föräldrar! 
Jag är en tjej som vanligtvis är glad, sprallig, älskar att pyssla, allt ifrån att göra 
julpyssel till att renovera möbler! På min fritid så jobbar jag på ett vandrarhem
som ligger på fästningen i Varberg,  jag umgås med mina vänner, festar och
umgås med min familj. Tycker även om att resa och upptäcka världen!

Hoppas att ni kommer att vilja läsa min blogg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela