theresejjohansson

The mind asks the questions, the heart has the answers.

Publicerad 2013-04-29 10:36:21 i Allmänt,


Godmorgon! :)
Har inte uppdaterat bloggen på väldigt länge, man har haft praktik och bor då
hos min farmor där jag inte känner att jag vill sitta vid datorn utan vill istället
umgås med henne, sen så har jag även inspiration till att blogga!
Men nu är jag tillbaka igen i lite mer än en vecka, innan jag ska på praktik
igen i 2 veckor men ska försöka skriva ibland ändå :)

Sitter nu i skolan med Sandra och skriver observations rapport ifrån observationer
som jag gjorde när jag hade praktik. För er som inte vet så pluggar jag till
förskollärare. Har haft praktik på en förskola precis och har nu arbeten
att göra och sedan lämna in. Så min dag kommer spenderas i skolan!

Hoppas att ni alla får en härlig dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela