theresejjohansson

Nothing comes for free

Publicerad 2013-06-14 22:40:04 i Allmänt,

 
 
Hejsan :)
Dagen har spenderats hemma hos mamma på förmiddagen för att
försöka städa upp i mitt rum, är sådan som samlar på mig en massa
onödiga saker som bara ligger och skräpar så ska slänga massa skräp!
Men nu sitter jag hemma hos min pappa ska jobba imorgon.
Har fått frågor om vart jag jobbar och tidigare jobbade jag på
fästningens vandrarhem inne i stan i Varberg men nu jobbar
jag på Gekås i Ullared. Imorgon väntar en jobb dag från 8 till 17
sedan hem för att va chaffis till pappa och hans tjej som ska på MC fest :)

Mitt rum innan jag städade
 



Efter - Det lilla som jag har städat syns inte jätte mycket


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela