theresejjohansson

4 MÅNADER AV SAKNAD - MEN I MITT HJÄRTA LEVER DU KVAR

Publicerad 2013-03-11 22:57:50 i Allmänt, Tankar/Funderingar,


4 månader har idag gått sedan min farfar tog sina sista andetag och somnade in.
Det är inget hejdå utan vi kommer ses igen på en bättre plats!
Men tills dess kommer jag bära med dig i mina tankar och i mitt hjärta!

Jag vet att du är med mig varje dag! Dagen innan du somnade in berättade
du för pappa om hur stolt och glad du var över att jag pluggade vidare, höll på
med körkortet och att jag hade ett jobb och att veta att du var stolt över mig får
mig att fortsätta att kämpa för allting som jag vill lyckas med - du gör mig stark!
Du är med mig i mina tankar varje dag min fina farfar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela