theresejjohansson

NEVER STOP DREAMING BECAUSE DREAMS ARE MEANT TO BE REAL.

Publicerad 2013-02-19 22:46:08 i Tankar/Funderingar, Åsikter,

Tro på era drömmar och era mål!

Det är viktigt att ha drömmar, och det är viktigt att kämpa för att drömmarna
ska gå i uppfyllelse.
 Tyvärr gör inte alla drömmar det men det är ändå viktigt
att våga drömma om saker 
och ting och att tro på sina drömmar.

Min främsta dröm är att jag ska plugga färdigt på högskolan
så att jag sedan kan få jobb, flytta hemifrån.Men jag har 
en till dröm och det är att se världen, få resa till alla platser som jag vill se :) 
Men jag försöker leva efter mitt motto och det är - LEV LIVET FULLT Ut!


dream, dreaming, dreams, life, picture

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela