theresejjohansson

~♥ Listen To Your Heart And Follow Your Dreams ♥~

Publicerad 2013-04-02 21:38:44 i Tankar/Funderingar,


Att lyssna till vad man själv vill och känner ibland är inte min starkaste sida
det är inte heller ofta som jag följer mina drömmar, iställlet tänker jag på 
alla de konsekvenser som möjligtvis uppstår om jag skulle välja fel val!
Men om jag skulle följa mitt hjärta och mina drömmar så är jag rädd att jag
kommer bli sårad igen och igen! Jag vill kunna våga lita på vad mitt hjärta säger
och inte bara lyssna till mina tankar om vad som jag borde göra för att inte bli sårad!

Men jag har lovat mig själv att jag måste våga lyssna till vad jag själv vill
och inte göra allting som jag tror blir bäst för alla andra, eller låta bli saker för att
jag inte vill bli sårad, det är ju jag som ska leva mitt liv efter de valen jag gör!
Jag måste också bli bättre på att följa mina drömmar och att våga trampa snett,
men är rädd för att ramla helt och behöva börja om ifrån början igen! 

Jag ska inte låta någon kille som inte är värd mig få trycka ner mig igen
har redan varit på botten så många gånger så nu räcker de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela